♥♥

Kicsim Újévi Köszöntője! :)

♥♥

 

Még néhány perc és
ránk köszönt,
Egy újabb év az égen fönt,
S itt lent a föld van táncot jár,
Az új világ előttünk áll.Nem szükséges
fény és díszlet,
Ami kell, az itt van rég,
Ha velem vagy, boldog lesz majd
A szép új év.:)A régitől búcsúzni kell,
A szép új év már oly közel,
Későre jár, miénk az éj,
Miénk e dal s a szenvedély.Nem szükséges
fény és díszlet,
Ami kell, az itt van rég,
Ha velem vagy, boldog lesz majd
A szép új év.A régitől búcsúzni kell,
A szép új év már oly közel,
Későre jár, miénk az éj,
Miénk e dal s a szenvedély.
Éjfélre jár, jöjj hát közel,
Egy új kaland kezdődik el,
Egy újabb év, egy új esély,
S a szívünkben a szenvedély.
Nem szükséges fény és díszlet,
Ami kell, az itt van rég,
Velem maradj, s boldog lesz majd
A szép új év.

♥♥

 

 

By: Lindus


♥♥

Újabb Csodálatos Napra Ébredtünk 2010.12.31.-én Pénteken,Szilveszter Napján! :)

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Életem Legcsodálatosabb Szilveszterén Vagyok Túl! :)

 

Nagyon Vártam a Napot,Amikor Újra Egyetlen Szerelmemmel Lehetek... Lassan,De Eljött Végre! Aznap Ködös,Hideg Időre Ébredhettünk,De Annál Jobban Vártuk a Találkozást!

 

Ahogy Teltek a Percek,Annál Nyugtalanabban Vártam,Hogy Megölelhessem Újra...

 

A Váróteremben Eltöltött Fél Óra Után Végre Elindultunk.Haza Érve Készültünk az Ebéd és Vacsora Kombó Elkészítésével. :) Előtte Azért Egymással Töltöttünk Meghitt Perceket és Átadtuk Magunkat a Másik Vágyainak,Amit Már Szerintem Mindketten Nagyon De Nagyon Vártunk! :$ Közben Apu Is Haza Ért,Ami Külön Történet Lenne... A Lényeg Így Már Teljes Volt Az Örömem!Együtt Volt a Család Végre! :) Kicsim Sürgött,Forgott a Konyhában,Hozzáteszem Segítettem Neki,Ami Természetes! :) Közben Akadtak Kisebb Dolgok Amik Rám Vártak... De a Kedvünket Semmi Nem Szeghette Meg! :) A Kaja is Lassan Elkészült és Ettünk Egy Jót Közösen a Családdal! :P Nagyon Finomra Sikerült Szerelmemnek Hála,Aki Tényleg Szívvel,Lélekkel Készítette! :) Köszönöm! :) Ezt Követően Már Csak Egymásnak Voltunk,Mondanom Sem Kell Mennyire Vártam Ezt a Pillanatot! :) Sok Szép Órát Töltöttünk Egymás Karjaiban! :$ Kicsimnek Ismét Sikerült Nagyon Meglepnie Pár Dologgal... :) Szívből Hálás Vagyok Neki Mindenért,Nélküle Nehéz Lett Volna és a Mai Napig Is Nehéz Lenne,Pótolhatatlan és a Legcsodálatosabb Ember Akit Valaha Is Ismertem! :) Lassan Közeledett az Este,Ami Már Csak Azért is Különlegesnek Ígérkezett,Mert Most Először Együtt Töltöttük az Éjszakát! :$ De Erre Visszatérek Mindjárt... Nos,Az Ünnepi Menü Mellé Társult Természetesen egy Üveg Minőségi Pezsgő Is,Ami a Szilveszter Kihagyhatatlan Kelléke! :) És Kaptam Egy Üveg Törköly Pálinkát Is,Amit Nem Igen Kellene Közelebbről Szemügyre Vennem,Pedig Azért Van! :D Csak Különleges Alkalmakra Tartogatom! :) Visszatérve Hozzánk... Az Újév és Éjfél Még Kicsit Váratott Magára,De Mi Elvoltunk Egymással... Este a Szilveszteri Vacsora Természetesen Virsli Volt,Hogy Hagyományosan Ünnepeljünk! Ezt Követően Egy Horror Film Nézést Ütemeztünk Be az Esti Programok Sorába! Végre Már Közel Volt az Éjfél,Amit Nagyon Vártunk... Tudjátok Pezsgő Bont,Fej Lehúz,Aztán Koccintás... :) Éjfélt Ütött az Óra,Pezsgő Kibontva Várta,Hogy Pohárba Kerüljön... Koccintva Köszöntöttük az Újévet! :) És  Egy Szenvedélyes,Forró Csókkal Pecsételtük Meg,Remélem a Ránk Váró Szép Közös Jövőnket Is! :) Az Idő Eldönti Majd... Ezt Követően 00:30 Körül Már Nagyon Fáradtak Voltunk és Gondoltuk Ideje Lenne Lefeküdni! :) Mondanom Sem Kell Egy Hosszú,Szenvedélyes Éjszaka "Ejtett" Fogjul Minket... :$

 

Remélem az Idei Évünk Sokkal Boldogabb és Szerencsésebb Lesz Mint az Eddigiek... :)

 

♥♥

 

 

♥♥

 

 A Kellemes Éjszakánkat Megtörte a Szomorú Ébredés,Mivel Sajnos Lassan Búcsúznunk Kellett Egymástól.. :( Mondanom Sem Kell Mit Éreztem,Mikor Már Alig Maradt Időnk... Felébredni Nem Volt Kedvem,Pedig Muszály Volt... Kicsim Nagyon Feszülten Próbált Kikelteni a Puha és Meleg Ágyból,Sikertelenül... Végül Feladta,Mivel Lassan Indulnia Kellett a Buszhoz... :( Nélkülem Indult El,Amit Megértek Ebben a Helyzetben! :( Haraggal Kellett Elválnunk Amit Nem Szerettem Volna és Sajnálom... :( Féltem Utoljára Láthattam és Abba Belehaltam Volna, Így Összeszedtem Magam,Felöltöztem és Szaladva Siettem,Hátha Még Ott Érem! Így Is Volt Hála Istennek,Szerintem Már Ő Sem Számított Erre,De Láttam Azért Örült,Hogy Megtettem...  Közben a Busz Is Megérkezett,Mondtam Neki Elmegyek Vele Füzesabonyba az Állomásra,Ahonnan a Vonata Indul... Nem Ellenkezett,Nem Is Lett Volna Már Arra Időnk... Így Hát Elmentem Vele,Közben Csak Annyit Kérdezett,Hogy Jövök Haza?!Mondtam Semmi Nem Érdekel,Majd Megoldom, Ha Addig Is Még Együtt Lehetünk,Megértette Ugyanakkor Látszott Rajta Az Is,Mennyire Aggódik és Bántja Mi Lessz... Nagyon Szomorú Volt,Ahogy Én Is... Ez Szerintem Természetes Ilyen Helyzetben!

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Egymásnak Örültünk és Nem Gondoltunk Semmi Másra,Csak az Elmúlt Szép Éjszakánkra,Ami Erőt Adott... :) És Sajnos a Búcsúzásra Is,Amit Egyikünk Sem Várt! :( Miután Megérkeztünk az Állomásra Maradt Szűk Egy Óránk... Gondoltuk Kihasználjuk Amég Lehet... Nem Volt Felhőtlen Már az Örömünk,Ahogy Egyre Jobban Telt az Idő és Közeledett a Nem Várt Búcsú Pillanata... :( Közben Intézkedtem,Hogy Megnyugodjon és Ne Aggódjon Miattam! Unoka Báttyám Ismét a Rendelkezésemre Állt,Amivel Megmentett... Hálás Vagyok Neki Ezért! :) Tudjátok Ünnepnapon Nem Nyerő a Tömegközlekedés,Ezt Rég Megtanultam,De Nem Bántam Meg!Ennél Sokkal Többre Is Képes Vagyok Érte! Ezt Követően Elindultunk a Vonathoz,Amivel Hazament Kicsim... Épphogy Odaértünk Már Jött is a Vonata,Gyors Búcsú Csók és Pár Szó Után Felszállt Rá és Elment... :(

 

Nagyon Szomorú Voltam,Gondolom Ő Is... Szívem Szerint Sírtam Volna,Amihez Már Nem Kellett Sok... Már Akkor Nagyon Éreztem a Hiányát és Arra Tudtam Csak Gondolni Mennyire Szép és Jó Volt Vele! :)

 

Közel Egy Óra Elteltével Megjött Uncsitesóm Is az Állomás Elé! Fáradtan,Fejfájástól Szenvedve,Szomorúan és Átfázva Értem Haza,Hóesésben... :( Bíztam Benne Szerelmem Is Rendben Haza Ér,Mert Szegénykémet Is Megviselték a Dolgok,Nagyon Fáradt Volt Ő Is,Amit Megtudok Érteni... :(

 

De Így Utólag Belátom,Nagyon Hülye Voltam és Így a Reggelünk Nem Úgy Sikerült,Ahogy Terveztük Sajnos... :(

 

Nagyon Sajnálom Tényleg,Ne Haragudj! :(

 

Soha Nem Szabad Többre Vágyni és Mindent Akarni Egyszerre ,Mint Amit Megkaphatunk!Nagyon Hálás Vagyok Kicsimnek Azért Is,Hogy Ezt az Éjszakát Is Vele Tölthettem... :$

 

Várjuk a Következő Alkalmat!!! :)

 

Nagyon Hálás Vagyok Szerelmem,Mindazért Amit Eddig Is Tettél Értem és Értünk! :) Nélküled Nem Valósulhatott Volna Meg Semmi! :$


KÖSZÖNÖM EGYETLEN,DRÁGA SZERELMEM Ezt a Csodálatos Közös Szilvesztert,Soha Nem Feledem El! :)


Nagyon Jó és Szép Volt Veled! :) Örök Emlék Marad,Amit Szívemben Őrzök,Ahogy Téged Is Kincsem! <3


NAGYON,NAGYON IMÁDLAK EGYETLEN SZERELMEM! <3

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Mindenkinek Sikerekben Gazdag,Boldog Újévet Kívánunk! :)

 

 

 

By: Misa (Łove ßoy)

 

 

♥♥

 

Persze Megkértem Drága Szerelmemet Is,Írja Meg Ahogy Ő Látja Ezt a Napot! :)

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Mint mindenki én is várva-vártam a szilvesztert, de én más okból. :) Régóta terveztem , hogy ezt a napot  szerelmemmel töltöm és az álmom a vágyam valóra is vált.De kezdjük csak az elején. Hideg, ködös hajnalra ébredtem és elindultam ismét a "nagy" útra. :) Már nem furcsa és nem egy idegen hely felé utazom hanem szinte "haza" megyek! $  Szerelmem már az állomáson várt kicsit átfázva , de annál nagyobb forrósággal a szívében. Jó volt látni az arcán a boldogságot az örömöt mikor megpillantott, és a szemében látni a csillogást miközben hosszan  csókolt és ölelt .Nem sok idő telt el az utolsó talink óta de nekünk mégis egy örökké valóságnak tűnt. De nem törődtünk most ezzel csak egymással, csak azzal, hogy ismét együtt lehetünk. S végre nem csak pár órát hanem egy teljes napot is és egy éjszakát :P Már az állomáson elöntött bennünket a hév,s ha nem is könnyen de uralkodtunk magunkon. :$  A busszal 11 körül értünk végre a faluba ,s mielőtt még hozzájuk mentünk volna bevásároltunk  a főzéshez. Aztán a családhoz siettünk és amíg nem volt szabad a konyha kihasználtuk az alkalmat :P Végre kettesben lehettünk és... nem részletezem :$ :$ Majd a konyha "művészetem" is megmutattam  amiben szerelmem is aktívan részt vett. Nagyon aranyos  volt és igazán igyekezett, hogy mindenben segédkezzen. Aztán gyors kaja és ismét elvonultunk a szobájába. Igazán kedves és figyelmes volt velem ismét mint minden találkozásunkkor. Beszélgettünk és  a forró csókok ismét győzedelmeskedtek.Vágyainknak nem tudtunk és nem is akartunk parancsolni. Kicsit pihentünk is  mert mindketten fáradtak voltunk hisz ő sem én sem sokat aludtunk az előző éjjelen.  Jó volt mellette lenni, hozzá bújni és érezni mennyire szeret$ A szüleivel is elég sok időt tölttünk el.Nagyon boldog vagyok, hogy megszerettek és  szinte a lányuknak tekintenek. Ez a szeretet kölcsönös hiszen nekem is nagyon fontosak és belopták már az első találkozáskor magukat a szívembe.  Aztán  közeledett az este és megcsináltuk a szilveszter egyik jellegzetes ételét is a virslit:D Az idő nagyon gyorsan telt  sajna... mikor az órára néztem már  9 óra volt. :(  Bár megszokott dolog ha jó dolog történik szinte repül az idő. Aztán a betervezett film következett, egy horror. Igaz kicsit fáradt voltam és nemsok tartotta be ne aludjak. :$ De Édesem nem hagyta, hogy az álommanó  elraboljon. :D  Gyerekes kis csínyekkel az oldalam  böködve próbált  ébren tartani. :) Imádni való volt. :$ Még a film nem ért véget de eljött az éjfél... a pezsgő bontás . Elcsattant az év első csókja és a kívánságunk az álmaink a fejünkben, hogy egy sokkal szebb évet, egy sokkal boldogabbat, s végre  együtt. :$ :) Kicsit még fent maradtunk , majd az ágy csalogatásának engedelmeskedtünk. :P :D Jó volt úgy mellé bújni, hogy nem csak 1-2 óra tölthetünk együtt hanem végre miénk az egész éjszaka. :) Nagyon vártam és sokszor elképzeltem mien lesz majd mellette elaludni és  az Ő arcát látva felébredni. Hát így utólag elmondhatom minden álmom felülmúlta. :) Ez a legcsodálatosabb érzés mikor a szerelmedhez bújva álmodsz a közös jövőtökről. :) Biztonságot nyújtó karjaiban hamar elaludtam és szinte pillanatoknak tűnt az éjszaka. De a gonosz ébresztő megtörte -e mesés valóságot. :( Sajnos kelni kellett és indulnom. :( S ezt a szomorú valóságot a szerelmem "hisztije"is tetézte még.Nem volt hajlandó felkelni ,s bevallom elég rosszul esett a tény egyedül induljak el a buszhoz... de megtettem... S, láss csodát kis idő múlva de még időben megjelent Édesem is a busznál. :) Nagyon megörültem mikor megpillantottam hiszen nem lett volna  szerencsés ha így ér véget a látogatásom... főleg az év első napján. :$ Aztán eljött velem  az állomásra is bár én nagyon aggódtam érte, hogy hogyan jut majd haza. De hála az égnek (vagyis inkább unokatesójának :D ) sikerült megoldania ezt a dolgot is. :) Az utolsó percek gyorsan elszaladtak és épp ilyen sebesen futott be a vonatom is, amivel haza utaztam. :( Szomorú volt a búcsú, szomorú volt az elválás. :( Ez minden alkalomkor ilyen de most különösen az volt. :( A könnyeinkkel küszködtünk szerintem mindketten de próbáltuk tartani magunkat. A forró és szenvedélyes búcsú csók után mindketten haza indultunk. Az úton már a könnyeimen át emlékeztem és idéztem fel a csodálatos napot és éjt amit Egyetlen Szerelmemmel tölthettem el. De úgy voltam vele nem a szomorúságnak szabad győzedelmeskednie! Arra gondoltam hálás lehetek a sorsnak  van Ő nekem és Vele lehettem. :$ S már azt terveztem ezután mikor , s , hogy is lesz a következő randevúnk. :) De erről majd akkor... :$

 

♥♥

 

 

♥♥

Van álom, mely szebb mint a többi. Van álom,mely többet tart mint a többi. De a legszebb álmom Hozzád kötődik. :$ Átölel a gyönyör, eléget a mámor, azt kívánom tőled, légy az enyém százszor. Ha idebújsz mellém, el nem engedlek, mert én téged örökké szeretlek.

♥♥


Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem, ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem. Mindig itt vagy velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol.Ha álmodom, nem tudom, hogy mi a jó és mi a rossz. Ha álmodom nem tudom mi az álom és mi a való. Ha álmodom, nem tudom mit miért teszek, csak azt remélem, ott veled leszek. :)

♥♥

 

 

 

 

By: Lindus

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr572553662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása