♥♥

 

Szerelmemtől Kaptam (Lindustól) Valentin Napra!

 

SZERETLEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Ez a Videó az Első "Próbálkozása"! :) De Nézzétek Meg!!!

 

Szerintem Nagyon Jól Sikerült!!! :)

 

Köszönöm Szerelmem! <3

 

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Ha a szó nem elég mit is mondhatok én
Csak igaz szívem óvhat még
Sose félj amíg élsz veled itt leszek
Mi rossz volt elmúlt rég.
Tudod minden oly más csak a szép ami vár
A szívem új úton jár már
Te vagy az aki kell veled ébredek
Egy új élet vár rám. :) Bízz bennem én leszek kitől szép lehet
Aki a földre festi a kék eget
És ha kell szelek szárnyán elrepít
Sosem rejti előled a titkait
Mert én leszek aki úgy szeret
Hogy minden percben majd vigyázza léptedet
És ha kell minden percben felvidít
És elűzi mogorva álmaid.

♥♥

 

 

 

 

♥♥


Van egy sziget mely itt van belül
itt érzem ahogy a szív rezdül
messze vagy nagyon messze
de szívem érzi közelségedet.
Amikor látlak úgy érzem itt vagy
pedig csak kép, a technika varázsa
hogy láthatsz, és hogy láthatlak
van egy sziget ezen itt vagy.
Minden nap várom hogy lássalak
hogy mondhassam
te vagy kit eddig vártam
van egy sziget és ez te vagy.
Várom a percet azt mikor jössz
hogy az eddigi álmok onnanntól közös
hogy érezzem azt amit eddig csak láttam
hogy megkapjam amire vágytam.
Te vagy a sziget az én szigetem
mikor beszélünk a szívem egyre hevesebben ver
mikor látlak csak arra vágyom
hogy itt légy és karom össze zárjon.
Te vagy a sziget az álmom szigete
szerelmes álmom gyönyörű ligete
várlak mert szeretlek
és veled szeretném boldoggá tenni e szigetet.

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Szeretlek téged, mint fű a rétet.
Mosolyod, hangod, az ölelésed.
Hints sóvárgó lelkemnek sebére
Balzsamos hitet, - örök életre.

Vedd észre már ó, ne hagyd kihűlni,
Óvd szerelemes szívem szenvedni.
Kedvesem, te adsz erőt énnékem,
Napsugaram, viruló szépségem.

Szeretlek, - te vagy az én életem,
Érző szívem diktálja, - hiheted,
A szeretetet megkapni - tőled,
Vágy törtet rám, perzselőn égetett.

Rossz, ha kínoz bú, a szomorúság,
Lelkem bolyong, érzem, ez balgaság.
Gondolni rád, mennyire izgató,
Énnékem te légy, a vigaszt adó.

Maradj meg hát továbbra is Édes,
Áldjon meg az Ég, örökre téged.
Velem legyél, érezd szívem hevét,
Árasztja mindig feléd, - melegét.

♥♥

 

 

 

 

 

♥♥

Gyógyulj meg kedvesem semmid se fájjon. $ Hozzád egy gyógyító angyalka szálljon. $ Légy gyógyult, vidám , jókedvű. $ A szerelemben ez ilyen egyszerű. $$$ Gyógyulj meg kedvesem mert úgy hiányzol. $ A szívem és a testem érted lángol. $$ Azt szeretném, hogy egészséges legyél. $ És azt, hogy engem örökre szeressél! $$

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Ne hagyj el soha!
Ne hagyj el soha, hisz boldog vagyok melletted,
hiszen Te jelented nekem az egyetlen kincsemet!
Te hoztál új színt az életembe,
Te hoztad vissza az elkopott reményeket.

Ne hagyj el soha, mert azt nem élném túl,
mert szeretlek, szívem szívedtől lángra gyúl!
Te érezteted velem, ki is vagyok,
a te csókodtól, kedvesem, mindig elolvadok.

Ne hagyj el soha, ígérd meg nekem,
ígérd meg, hogy én vagyok s leszek is az életed!
Fogd a kezem örökké, egy percre se engedd el,
s amilyennek születtem, olyannak fogadj el!

Ne hagyj el soha, légy mindig a párom,
nevessünk együtt, kérlek, a néha gonosz világon!
Te vagy, ki a rosszat kitéped szívemből,
ne hagyd, kérlek, hogy semmi se maradjon életemből!

Ne hagyj el soha, ne hagyj itt kérlek,
mert szeretlek téged, ezt esküszöm néked!
Te vagy, ki szomorkodni nem hagy engem,
s amíg élek, ezt milliószor megköszönöm még neked.

Ne hagyj el soha, mert nekem Te vagy a világ,
hagyd, hogy örökké csókoljon még a szám!
Mert neked csókot adni, maga a boldogság,
S tőled csókot kapni, talán a mennyország.

Ne hagyj el soha, hiszen nem viselném el,
a hibáimmal együtt, kérlek, úgy fogadj el!
S bármerre is mész, én elmegyek veled,
mert szívem minden szeretetével, igen, én úgy Szeretlek!!!

 

♥♥

 

 

 

♥♥

 Örökké szoríts, örökké fájjon. Örökké lássalak,

ne érjél máshoz. Örökkön örökké érezzem,

hatalmad, elveszíteni soha nem akarlak!

(blush)Szemed ragyogása az nekem maga az élet,

de ha másra ragyogna az lenne a végzet. Ha

kérdeznéd mit választok , Téged vagy az

életem,akkor én csak annyit súgnék: Téged! Mert

Te vagy az életem.

 

♥♥

 

 

 

♥♥

 

Találj meg kérlek, szabadíts ki innen.
Repíts el messzire, rabolj el örökre.
Ott majd jó lesz hidd el,
begyógyítasz mindent.
Szerelmünk megpihen, s a kezed el nem engedem.

 

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Gyere vigyél innen, tudom hogy létezel.
Gyere vigyél innen, megígérted már nekem.
Gyere vigyél innen, fognám a 2 kezed.
Gyere vigyél innen el, tudom hogy létezel.

Találj meg kérlek (hidd el jó lesz velem), szabadíts ki innen(megvédelek).
Repíts el messzire(amíg csak velem vagy), rabolj el örökre.
Ott majd jó lesz hidd el,
begyógyítasz mindent (tudom hogy létezel).
Szerelmünk megpihen, s a kezed el nem engedem(bébi te vagy nekem)

Találj meg kérlek(életem), szabadíts ki innen (a kezed nem engedem).
Repíts el messzire(ne hagyj el sose), rabolj el örökre(nélküled nem lélegzem).
Ott majd jó lesz hidd el(nélküled nem lélegzem),
begyógyítasz mindent(nélküled nem lélegzem).
Szerelmünk megpihen, s a kezed el nem engedem.

♥♥

 

 

 

 


Veled Akarok Élni  Örökké! :$ -->

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr492570205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása