♥♥

 

Újabb Talin Vagyunk Túl! :) Az Esős,Hűvös Időt Leszámítva Csodálatos Volt Ez a Találkozásunk Is Mint az Előzőek! :)


2011.03.17. Csütörtök Pót Valentin Nap és Nőnap Egyben! :)

 

♥♥

 

 

 

 

Ezeket a Verseket Egyetlen Hercegnőmtől Kaptam! :$

 

 

Köszönöm Szívem! <3  S.Z.E.R.E.T.L.E.K.!  <3

 

 

♥♥

 

Várom a holnapot, várok egy újabb  szebb napot, Szomorú, magányos napjaim feloldását, két karodban a megnyugvást! :$ Elhagyom a tegnapot, elhagyom a bánatot, a múltam átkait, és csak a szebb napot akarom! :) Megnyílok és áradok,mosoly sugárzik majd az arcomon, szememben látod magad ahogy tisztán csillog,s szinte szárnyalok. :$ Nem kell majd a szó nem kell a sok beszéd , csak ölelj csókolj s, újjá születek én! :$:)

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Te és én nem vagyunk egyformák. Más világban élünk, mégis te tanítottad meg nekem, mi az igaz szerelem. Te mutattad meg, mit jelent törődni valakivel, és ettől én jobb ember lettem. Szeretném, ha ezt tudnád. :$ Biztos vagyok abban, hogy ami köztünk van, igazi és örök! :$ Talán néha némely pillanatban te is ezt érzed... Mosolyogsz, és gyönyörűséggel őrzöd meg minden eddigi és leendő közös emlékeinket.

 

♥♥

 

Megtaláltam azt a férfit, aki összeszedegeti az összetört szívem minden darabját, újra összeilleszti őket, de egy darabot megtart magának, s a hiányzó részt, az övével pótolja ki. :)

 

♥♥

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr92748748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása