Happy Rádiós Reklám Progi 2012

 

Képre Kattintva Letölthető! ;)

 

 

 

 

 

 

 

A Szerelmesek Napját Mi Is Megünnepeltük Méltóképpen! :)

 

Ez Természetes,Ha Két Ember Szereti Egymást.

 

Számunkra Nem Az Ajándékok a Fontosak,Hanem Inkább Az Érzelmek,Amiből Nincs Hiány és Persze a Legfontosabb,Hogy Együtt Tölthettük! :)

 

 

Szerelmem (Lindus) Az Alábbi Ajándékokkal Lepett Meg Ezen a Szép Napon. :)

 

 

Nagy Szíve Van,Ezt Szimbolizálja Ez a Nagy Szívpárna:

 

 

 

A Következő Pedig Egy Kis Kosáron Ülő Maci,Előtte Pedig Vörös Rózsa:

 

 

 

És Íme a Legszebb Ajándék Tőle! Egy Általa Készített Szép Videó: :)

 

 

 

Lindus Szerelmi Vallomása Valentin Napra! :)

 

 

 Zord az idő odakint,
Fagyosan fúj a szél..
Ám belül a szívemben,
a szerelem tüze ég!
Eljött a február, Valentin a szerelmesek napja.
De nekem Ez az év, mind a 365 napja.
Minden hónapban, héten és napon,
Órában , s percben.
A szerelem tüze ég, piciny szívemben.
Emlékszem a percre, mikor a rabod lettem,
s szépen lassan a szerelem ösvényére terelt engem.
Elvarázsolt kedves, s gyengéd éned,
tudtam, éreztem innen már nem menekülök!
Oly érzés tört rám,
mint a sivatagot járó kóbor vándor,ki végre vízre lel.
Mint ő a meglelt vizet,
úgy ittam én is ,minden egyes szavad.
Szívemmel, lelkemmel akartam,hogy
szólj,beszélj még...
s, önző módon csak arra vágytam,
csakis az enyém légy!
Butaság tán vagy a féltés volt az oka,
de ha tehettem volna a hangod is kisajátítottam volna magamnak.
Hisz ha hangod meghallottam,
a szívem az addiginál is nagyobbat dobbant.
S, most már itt vagy egy karnyújtásnyira tőlem Kedvesem,
s sorolni sem tudom azt a sok mindent mit úgy megszerettem Benned.
Szeretem az arcod,
mely ártatlan s gyermeki,
Édes mosolyod mindig felvidít.
Jó látni magam barna szemeidben,
ahogyan csillog mikor szerelmesen rám tekintesz.
Szeretem ha ölelsz,
ha magadhoz húzol,
s halkan a fülembe súgod,
a legszebbet mit csak Te mondhatsz:
"Nyuszi Szeretlek"
Imádok Hozzád bújni,s a két karodban megpihenni,
óvó, féltő pillantásodban megfürödni.
Boldoggá tettél , a legboldogabbá
mikor társadul elfogadtál.
Ígérem, hogy ezt soha meg nem bánod,
s ha akarod én leszek örökre a párod!
Féltem, óvom-e szerelmet,
s soha senkinek nem adom szívemet.
Ezután már egymás szívére vigyázunk,
s megóvjuk azt, míg élünk-e világon!


 

 

A Folytatásban Látni Fogjátok Én Mikkel Leptem Meg Életem Szerelmét! ;)

 

Először Is A Jól Megszokott Ajándék,Kicsit Más Formában! Vörös Rózsa,Ami Garantáltan Nem Fog Elhervadni!

 

 

 

Hozzá Pedig Tartozik a Szerelem Jelképe Egy Szívecske:

 


 

 

 

 

Amiről Pedig Sajnos Nincs Kép,Egy Lindusnak Készített Kis Program,Ami Lényegében Egy Virtuális Emlékalbum az Eddigi Képeinkből Válogatva! :) És Egy Valentin Napi Kis Program Úszó Szívekkel Amiben a Képeink Vannak. Nagyon Tetszettek Neki! :$

 

Nem Utolsó Sorban,Pedig Szerkesztettünk Pár Képet Magunkról. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Persze Ez Az Alkalom Sem Telhetett El Egy Közös Happy Rádiós Adás Nélkül! A Szívdobbanás Című ,Valentin Napi Különkiadásunkat Megtartottuk és Nagyon Jól Éreztük Közben Magunkat! Kicsit Szerelmeskedtünk Virtuálisan a Szebbnél-Szebb Szerelmes Dalok Hallgatása Közben.

 

Köszönjük Szépen Minden Kedves Happy Rádió Hallgatóknak Akik Velünk Tartottak a Szerelmesek Napján Is! :) Reméljük,Hogy Jól Éreztétek Magatokat és Örömre Is Hangolódtatok! :)

 

 

 

Reméljük,Hogy Nektek Is Hasonló Szépen Telt a Valentin Napotok! :) Szerelemben és Csókokban Gazdagon. :)

 

 

 

Melinda Drága Kolleginánk Ajándéka Lindusnak! :)

 

Nagyon Szépen Köszönjük,IMÁDUNK!!!!!! <3

 

 

 

 

 

 

 Üdvözlettel:

 

Misa (Łove ßoy) & Lindus

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr434112288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása