Lindusnak Készül a Weboldala,Melyen Sok Szép és Érdekes Dolog Kap Helyet! ;) Jelenleg Még Szerkesztési és Bővítési Státuszban Van,De Már Megtekinthető! ;)

Sziasztok!

A Napokkal Ezelőtt Beharagozott Kis Kirándulásunkat Megejtettük és Ahogy Ígértük Beszámolunk Róla Egy Picit! :)

A Beszámoló Lindus Keze Munkáját Dicséri! :)

A jó idő mindenkit kirándulásra sarkall, s a szabadba csábít.Mi sem voltunk ezzel másként.:)

Elhatároztuk, hogy egy napot bizony ennek fogunk szentelni, s célba is vettük Eger városát.

Csodás, meleg napon érkezett el a várva várt nap.

Busszal indultunk útra, s a nagy meleg sem vette kedvünket. Úgy gondoltuk egy kis kikapcsolódás bizony nekünk is jár a szürke hétköznapokban. :)

Mivel az utazás során már kitikkadtunk :D , így úgy gondoltuk kapóra is jönne egy hűvös hely nekünk, s célnak a Plázát vettük be. :D Jó volt a fülledt nyárból belépni egy kellemes őszies időzónába. :p Kis nézelődés, pancsolás a szökőkútban , s frissen mentünk utunkra, hogy végre Eger szépségeit is felfedezzük.

Talán nem meglepő de rengeteg túrista és kiránduló csoport is ezen a véleményen volt, mert bizony mindenfele találkozhattunk velük.

Szerintem egy egri kirándulásból nem maradhat ki a Dobó Tér. Hát mi sem hagytuk ki és kis séta után betoppantunk a csodás tér közepére. A csodás Minorita Templom látványa, és a körülötte lévő szobrok önmagukért beszélnek .  Kicsit megpihentünk a hűs fák árnyékában , s két fényképezés között lehűtöttük magunkat a tér közepén felállított locsolónál: :D Hangulatát a térnek csak fokozta a néha el -el surranó városnéző kis vonat látványa, s a galambok szelíd, kedves közelsége.

Következő célállomásunk  az Érsekkert volt. Rövid séta után már meg is pillantottuk a hatalmas fákkal körülvett és csodásan beparkosított területet. A kert mozgalmasabb volt mint valaha hiszen épp az egri bor ünnepére készültek. Sátrak , kirakodó pavilonok között  barangolva talán a legcsodásabb részéhez értünk-e kertnek. A hatalmas, virágokkal körül ölelt szökőkút szinte csalogatott a nagy kánikulában.:) Bár képek is készültek, sőt videó is róla, de bizton állíthatom azt a hangulatot semmi sem tudja vissza adni amit ott éreztünk. Hallani a víz csobogását, a madarak csicsergését, a virág illatot, mind-mind a park szépségét dicsérte.

Kicsit eltávolodva egy érdekes kiállításra bukkantunk. Bevallom szerintem Misának ez volt a nap fénypontja. :D Egy sátor és az előtte álló tér veterán járművek otthona lett-e pár órára. Szebbnél szebb , régebbinél régebbi gépek sorakoztak egymás mellett.Bár nem vagyok ezen dolgokért oda, de igaz ami igaz..pár nekem is nagyon tetszett. :) Egy igazi élmény volt amire nem is számítottunk.Aztán felfedeztük még a hatalmas park többi részét is. Kirándulók, hűsölni vágyó fiatalok sokasága közt egy újabb szépséget pillantottunk meg. A dísz tó , s a rajta átívelő kő híd szintén túrista csalogató látványosság. Hát persze , hogy
nem hagyhattuk ki és a hídon is elkattintottunk pár képet. A
vízililiom, a nádas rész nem csak halaknak ad helyet, de a kiskacsák is jól érzik magukat egy ilyen környezetben.

Az utunkat aztán két kemény férfi is keresztezte:D Igaz meg sem mertek mozdulni , sem szólalni....Nem tudom mi volt az oka, talán féltek az én erős és bátor szerelmemtől, vagy csak azért burkolóztak a hallgatásba mert szobrok voltak...(szerintem ez utóbbi :P :D )  Mindenesetre én próbáltam velük kapcsolatba lépni de sikertelenül...hiába ültem melléjük a padra , rám sem hederítettek.:)

A nap bizony nagyon gyorsan  eltelt...Bár ilyen csodás helyen ez nem is meglepő, hogy szalad az idő.
A nagy meleg ellenére is, élményekkel és egy vidám napot magunk mögött tudva utaztunk haza.

Aki még nem járt volna Eger-ben , azoknak csak ajánlani tudom. Még nekünk is vannak terveink a jövőre nézve, hogy nemsokára ismét visszatérünk, s akkor a város egy újabb részét fogjuk felfedezni, illetve megmutatni Nektek is a képeink segítségével.:)

A Kirándulásunk Képei:

A Veterán Jármű  Kiállítás Képei:

Hogy Lássátok Picit "Élőben" Is Készítettünk Két Rövid Videót Is a Szökőkútról és Környezetéről! :)

Minden Kedves Olvasónknak és Blog Látogatónknak Ezúton Is Vidám,Szép,Élményekkel Teli Nyarat Kívánunk! :)

ventilator-gif- (5).gif

ventimateur001.gif U.I: Ne Feledjétek a Kánikulára Való Tekintettel Hűtsétek Magatokat és Igyatok Sok Folyadékot,Lehetőleg Hűtve! :)

Misa (Łove ßoy) & Lindus

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.