A Mi Nagy Napunk 2012.Szeptember 22. Szombat (Eljegyzésünk).

 

111436.gif

 

A 2 Éves Kapcsolatunkat,Amiből 1 Évet Együtt Is Éltünk,Lindusom Születésnapját Megkoronáztuk egy Eljegyzéssel. :)

 

 

Mivel közeledett szeptember 22. szerelmem szülinapja, így sokat törtem azon a fejem , mivel is ajándékozzam meg. Aztán úgy döntöttem , egy olyan ajándékkal lepem meg, ami igazán megkoronázza majd ezt a csodás napot.Férfias elhatározásra szántam el magam. S, tudtam titkon már nagyon vágyik is rá. :) :P

 

Kisebb-nagyobb utánajárással, de végül is sikerült megvalósítanom, s ezzel kettőnk álmát is elhozhattam eme szép napon.

 

Úgy határoztam tehát a szülinapján megkérem a kezét. :$ :)

 

Nem sokat töprengtem ezután, elmentem és megvettem a gyűrűket, s természetesen egy csokor virágot is ahogy az illik.

 elj.2.jpg

 

Ám mivel szerelmem nagyon is ismer így bizony ez nem maradt sokáig titok, s elkotyogtam még a nagy pillanat előtt. :)

 

Ám így is, hogy tudta már mire is készülök, nagy meglepetést tudtam szerezni neki, s ezt csak fokoztam azzal, hogy mások is fültanúi lehettek ezen eseménynek. A válasza pedig mint azt a mellékelt képek is bizonyítják természetesen :Igen volt. :)

 

Sokan azt vallják egy gyűrű nem változtat meg semmit, nem lesz sem szorosabb,sem kötöttebb a kapcsolat és az ember, de én ezt nem így vélem. Ez az élet rendje , nem magához láncolja ilyenkor férfi a nőt, hanem egy igazán szép és csodás gesztus annak kimutatására mennyire is fontos számunkra a másik fél.

 

Most már egy csodás gyűrű is kapcsolódik a sok élményhez, érzéshez és boldogsághoz amit iránta érzek. Megtaláltam a másik felem , s remélem örökre szóló kapcsolat a miénk.

00162.jpg

Eljegyzési vers:

Köszönöm a hűséget mit csak melletted éreztem
Köszönöm a szerelmet mit csakis te adtál nékem
gyuruk.gifKöszönöm az álmokat hogy valóra válhattak
Köszönöm a perceket hisz csakis téged imádlak
Fogadt tőlem-e verset örökre emlékül
S felteszem a kérdést: Hozzám jössz feleségül?

kep092313.gif

Eljött a szeptember a szülinapom ismét.Ahogy azt a versben is mondják :"megint egy évvel öregebb lettél, s bölcsebb is talán..." Nos ha bölcsebb nem is , de boldogabb az biztos. :)

 

A születésnapomat egy olyan esemény tette felejthetetlenné, amire szerintem minden nő vágyik élete során. Van aki bevallja, s van aki nem , de titkon reménykedik benn, hogy egy szép napon majd megtalálja az igazit, s meg is kérik a kezét. Nos ez számomra  ezen a napon következett be.

 

Bevallom már én is vágytam rá, de az, hogy ez lesz épp a szülinapi ajándékom nem is sejtettem, s remélni sem mertem. De tuti találat volt. :)

 

Szerintem a válaszomban épp olyan biztos volt, mint én a szerelmében, s tudom ez kölcsönös is ez az érzés.

 

gyuru-szives.gifAmi még szebbé tette az eljegyzést az az volt, hogy élő adásban a rádió hallgatók előtt tette ezt meg. Nagyon aranyosan, kisfiús félénkséggel, s bizony remegő kezekkel kérte meg a kezem. :$ Bár erre a hallgatók talán csak abból jöhettek rá, hogy el-el akadt a hangja , s bizony nem mindig találta a szavakat. De ettől volt még szebb ez a pillanat. Természetesen  csodaszép dallal és verssel is készült eme jeles napra. Aztán a nagy-nagy és sok igenem után felhúzta az ujjamra a gyűrűt , s egy csodás rózsa csokorral , valamint szerelmes csókkal pecsételte meg a válaszom.

 

Igaz tavaly ilyenkor is azt mondtam ez volt életem legszebb szülinapja, mert már azt is Vele tölthettem, de ez a mostani szerintem magyarázat nélkül is a Legszebb volt. :)

 

Remélem a szerelmünk továbbra is ilyen erős és kitartó lesz, mint már eddig is sok mindent kibírt, s tudom ez a jövőben sem lesz másként.Kitartunk egymás mellett jóban-rosszban, azon leszünk a másikat a legboldogabbnak lássuk ezen a világon.

 

Kívánom mindenkinek, hogy hasonló örömben és boldogságban legyen része mint nekünk. Remélem bizonyítékok vagyunk arra is, hogy igenis lehet egy internetes szerelemből valóság, s sok-sok kitartással igaz, de el lehet érni ezt a boldogságot is.

 

Zárás képp nem is írhatnék ide mást mint azt, hogy : Köszönöm Szerelmem, hogy engem választottál. :$ Boldogság volt eddig is melletted élni de olyan jó a menyasszonyodnak lenni. :$ :)

 

 

Ezt a Képet és Hozzá a Verset Drága Páromtól Misámtól Kaptam! :)

 

Kicsim Szülinapja.jpg

Szülinapodra:

 

Ez a nap a legszebb nekem, mert ekkor születtél,

e napnak köszönhetem, hogy az életem lettél!

Valóra vált az álmom, enyém lett minden remény,
mert elnyertem szerelmed s a szíved enyém!

Minden egyes nap, mit veled tölthetek,
nekem egy ajándék, hogy a párod lehetek!

Ezen a napon láttad meg a világot,
szerintem téged az Isten is megáldott.

Élj még nagyon sokáig boldog életet,
remélem, a végéig ott lehetek veled!

Ajándék Képp Dalra Is Fakadt és Így is Felköszöntött. :$

 

(Meghallgatáshoz Katt a Dobozra!)

 

 

655176236_1868372.gif

Köszönjük mindazoknak akik szorítottak nekünk az évek alatt, s szurkoltak, hogy a kapcsolatunk kibírja a sok nehézséget.

 

Köszönet azoknak is akik bátorítottak bennünket, hogy nem szabad feladni.

 

Köszönettel tartozunk azoknak is akik segítették ezt a kapcsolatot.

 

S, végül köszönet illeti azokat is akik velünk voltak eme nagy napon, még ha csak az éteren keresztül is.

 

Köszönjük a sok-sok gratulációt, kedves szavakat. :)

 

 

eljegyzesi.JPG

 

104451.jpg

 

 

 

 

Őszinte Köszönettel és Tisztelettel:

 

 

Misa (Łove ßoy) & Lindus

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr634796549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása