Bemutatkozás :

2010.01.31. 18:04

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pontos Idő:

 

 

Naptár:



 

 

 

Üdvözlés:


 

 

Misa (Łove ßoy):

 


Sziasztok! Misa alias. Łove ßoy Vagyok!1986.-ban Születtem Egerben.Heves Megyében Lakom egy "Kis Községben".Lassan 1 Éve,hogy Meghódított a NetRádiók Világa.Ez Idő Alatt a Happy Rádió a Negyedik Rádió Ahol "Szerencsét Próbáltam".Ha Kíváncsiak Vagytok a Műsoraimra és Arra Mit Tudok,Akkor Kattanjatok Ránk!Heti 4 Alkalommal Hallhattok a Happy Radio Vezetékes Étterén Keresztül! ..::Happy Radio::.. "Mi Örömre Hangolunk"! Bővebb Infóért Csekkoljátok Le a Weblapunkat!  Hobbim a NetRádiózás,Minden Ami Számítástechnika és Internet! :) De Legjobban a Nyuszóm ♥♥ Szeretem! ♥♥  (Lindusom) Ami Azt Hiszem Jól Látszik Is! :) Nos,Röviden Ennyi Lenne!Ha Még Eszembe Jut Valami,Megírom Majd! :)

 

 

♥♥ Lindus ♥♥

Sziasztok:) Ne várjatok nagy dolgokat vagy titkokat azokkal nem szolgálhatok de néhány szót írok magamról. Lindának keresztelt el a jó apám akinek millió puszim és örök hálám mert egyedül nevelt fel.1989-ben születtem Győr-ben és itt is élek.Imádom ezt a várost és talán csak akkor költöznék el ha "valaki" elrabolna! Na ne tessék reménykedni ez csakis ♥♥ Szerelmemnek ♥♥  ♥ Misának szólt :) Mivel is töltöm a mindennapokat?! Hát leginkább a Net ami leköti az időmet. Ha nem a gép előtt akkor pincérkedem vagy a nagy hobbimnak élek a lovak. :) No de szerintem ennyi elég is rólam aki akar úgyis megismer aki a legfontosabb a számomra ♥♥ Ő ♥♥ meg már ismer!


 

  


Szerelmünk Története...


A következő történet van akiknek öröm van, akiknek  pech, de nekem az tuti életem legszebb története. tavasz volt...Megjelent egy számomra ismeretlen fiú a chaten , kire nem is nagyon figyeltem fel. Ám  ahogy teltek múltak a napok  akaratlanul is észrevettem, hogy egy nagyon jó kedélyű, vidám ember aki mindenkivel megtalálja a közös "hangot". Igazi társaság középpontja volt, nem lehetett unatkozni ha Ő megjelent. Szépen lassan elkezdtünk beszélgetni és éreztem  olyan valaki Ő aki bizony nagyon ritka a mai világban. Érdekelte minden mi történik velem, ha öröm ért ha bánatom volt. Együtt örült velem és vígasztalt ha szomorú voltam. Mindig mindenkor számíthattam rá , éreztem törődik velem, valahol fontos vagyok a számára. De ezt később el is mondta nekem.  Igazi jó barátom lett, lelki társam . Sokat köszönhettem már akkor is neki hisz nem egyszer kiállt mellettem, vagy  próbált segíteni az akkori kapcsolatomat is helyre  tenni, Igaz nem sok sikerrel ami nem az ő kudarca volt , és aminek ma már nagyon is örülök így alakult. (A sors keze) Aztán egyre többet beszélgettünk  és elmondta nekem Ő többet érez mint barátság ,s mivel van valakim eltűnik...Meglepett amit mondott hisz nem gondoltam arra máshogy kötődik hozzám...nem akartam elhinni..hihetetlen volt számomra mért pont én...(hiszen akkor is a lányok kedvence volt már :P) S nemcsak a mindennapi dolgaival bizonyította ezt a tényt de  azzal is mikor elmondta exemnek  mi is a helyzet.  Akkor éreztem olyat amit  addig még soha, hogy   mindent hátra hagyna csak azért mert számára én vagyok a nagy Ő Tudtam nem hagyhatom eltűnjön,éreztem marasztalnom kell, mert  ha elmegy elvinné a másik felem.. Nem kért semmit csak azt akarta legyek végre boldog.  Ha mással - mással, ha egyedül akkor úgy, de végre csak vidámnak akart látni. Az Ő érzései napról napra csak nőttek felém. Nem remélte talán már valaha is lesz köztünk valami csak talán titkon  bizakodott benne. Egyszer így mondta nekem: "Ha csak fele annyira fogsz szeretni engem mint én téged, már nagyon boldog leszek"... Azóta eltelt már több mint  két hónap , és nem fele annyira szeretem hanem ugyan annyira mint Ő engem. Sok dolgot átéltünk már eddig is együtt, jókat is és néha rosszakat is. Voltak sokan akik örültek nekünk de bizony olyanok is szép számmal akik ellenünk voltak ( vannak is.) De nem baj, ahogy eddig is ezután is legyőzzük őket, mert együtt képesek vagyunk rá. Tudom sohasem hagyja kételkedjem a szerelmében s minden egyes nap bizonyítja is nekem őszinte szerelmét. Hálás vagyok a sorsnak megismerhettem,  barátságból, szerelem lehetett... Remélem, ez még nagyon sokáig így is marad! :)

 
Szeretlek Nagyon Szívem!

 


 
by: Lindus

 

 

Közös Zenénk:

 

"Érted Vagyok és Te Értem Vagy"...

 


 

Várunk Vissza Minden Kedves Blog Látogatót! :)

 

 

Üdvözlettel:

 

 

Misa (Łove ßoy) & Lindus

 


  

 

FőTámogatónk:

 

..::Happy Radio::..

 

"Mi Örömre Hangolunk"!

 

 

 

 

 

 

 

Pertu Party Albertirsa 2010. Happy Radio:

 

 

..::Happy Rádiós::.. Adásaim:

(Letölthetőek!)

 

2010.07.10.Szombat "Legőrültebb Adásom"

(1.Óra)


2010.07.10.Szombat "Legőrültebb Adásom"

(2.Óra)


2010.07.10.Szombat "Legőrültebb Adásom"

(3.Óra)

 

2010.07.10.Szombat "Legőrültebb Adásom"

 

 

2010.07.08.Csütörtök

 (1.Óra)

 

2010.07.08.Csütörtök

(2.Óra)

 

2010.07.08.Csütörtök

 

 

 


Doromboló Cica!

 

Mozgasd a Kurzort és a Macskusz Követi! :D

 

 

Hercegnőm:

 


 

 

Misa (Łove ßoy):

 

 


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr311717534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása