Egymástól - Egymásnak...

2010.08.04. 10:54

 

 

Kis Figyelem!!!! 

 

 

 

 

 

Katt! Regelj! :)

Kérni Szeretnék Tőletek Egy Kis Segítséget! Katt a Lenti Képekre! :) Számomra Sokat Jelentene és Megköszönném! :) Számítok Rátok! :) Köszönöm!!!! :)

 

 

 

 

 

Regelj és Nyerj Értékes Nyereményeket!!!! :)

 

 

 

 

 Kérdezzetek Bátran Tőlem!Válaszolok!

 

 

 

 

♥♥

Egymástól - Egymásnak... A Mi Szerelmünk Erős és Határtalan!

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Voltak Viharok,Voltak Szenvedések, "Harcok" s Küzdelem..., De Mindezt Legyőzte Ez a Nagy-Nagy Szerelem $ Ez a Video Szerelmünk "Gyümölcse" :)

♥♥

 

By: Lindus

 

 

 

 

 

♥♥

 

 

 Letölthető:

 

 2010.09.14.Kedd Happy Radio

 

♥♥

( Szerelmi Vallomásom Lindusnak Elő,Egyenes Adásban!) :)

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Egyetlen Drága Szerelmemhez Írt Versem...

♥♥

 

 

 

♥♥

Egy Életem,egy Halálom... Ezt Mind a Te Kezedbe Ajánlom...
Használd Fel Bölcsen , Gondold Meg Mit Teszel és Újra Boldog Leszel...


Nélküled Létem Hasztalan , Napjaim és Életem Céltalan...
Te Vagy a Boldogság , Minden Földi Jó...
Ha Elveszítelek  a Pokol Vár Rám....


Szeress , Hogy Szerethesselek , Légy Boldog Hogy Én Is Az Legyek...
Maradj Velem Kedvesem és Engedd , Hogy Az Életem Veled Élhessem...


Boldogan Kéz a Kézben Erre Vágyom , Mindenben Téged Látlak...

♥♥

 

By: Misa (Łove ßoy)

 

 

 

♥♥

Kicsim Hozzád Szólok...

♥♥


Mikor Rád Találtam Egy Álmom Vált Valóra , Egy Szép Álom Ami Valóság Lehet és Egy Boldog Párt Eredményezhet...
Attól a Naptól Kezdve Teljesen Megváltozott Az Életem , Egy Angyal Birtokolta Testemet...


♥♥

Te Szép Angyal Most Hozzád Szólok :

♥♥

Kérlek Ne Engedj El és Vigyázz Rám. Nélküled Meghalnék Veled Viszont Boldog Lennék...
Tartsd Meg a Szívem és Vigyázz Rá , Mint Eddig Még Soha Senki és Ne Törd Össze Kérlek Szépen...


A Sors Ha Létezik Elkezdtem Hinni Benne , Mert Te és Én Neki Köszönhetünk Mindent és Nem Hagyhatjuk , Hogy Ezt Elvegyék Tőlünk...

 

♥♥
"Te Értem Vagy , Én Érted Vagyok!" Éljünk Boldogan,Szerelmünk Határtalan! Együtt Legyőzünk Mindent! Egymás Nélkül Semmi Esélyünk...

♥♥

 

 By: Misa (Łove ßoy)

 

 

 

♥♥

Angyali Vers Egy Földre Szállt Angyaltól (Lindustól)... :)

 

Angyal Szállt az Éjszaka Mellém,
S Megsúgta , Utamon Ő Kísér
Hitet Adott , Álmokat és Bátorságot,
Rózsaszín Kezében Egy Arcot , Egy Jó Barátot.
Elvitte Lelkemet Egy Titkos Útra,
Megmutatta , Milyen Kegyetlen Az Emberek Háborúja.
Megtanított Látni... Mindenben a Szépet,
Ezt Adnám Most Ajándékul Néked.
Erőt Adtál Elviselni a Nehézséget,
Bátorítást , Szép Szavakat , Reménységet.
Emberré , Teljessé Csak Mások Által Válunk,
Ha Fontosabb a Miénknél Az Ő Álmuk.
Csendesen , Szerényen Hallgatom a Zenét,
S Elküldöm Néked Szívem Minden Szeretetét.
Azt Hittem a Szeretet , a Jóság... Csak Álom,
De Rájöttem , Nekünk Kell Szétszórni Szerte a Világon.

♥♥

 

♥♥

Köszönöm hogy beléptél az életembe,Köszönöm,hogy tisztán őszintén szeretsz Köszönöm,hogy hűen mellettem maradsz Titokban kacérkodva meg nem tagadsz Köszönöm,hogy valóra váltod az álmom ,ezeket soha nem tudnám feledni, s köszönöm megtanítottál igazán szeretni$-millió csókom édesem és köszönök mindent neked $

 

♥♥

 

 By : Lindus

 

 

U.i:

 

♥♥

Köszönöm Kedvesem , Hogy Kitartottál Mellettem és Adsz Esélyt Arra Bizonyítsak s Megpróbáljam Elfeledtetni Veled a Szomorú Dolgokat.Tudom Együtt Menni Fog és Ezen Is Túl Leszünk Ahogy Már Annyi Mindenen Együtt Erősek Vagyunk , Hisz Ha Nem Így Lenne Megsem Ismertél Volna. Tudom Minden Újra Olyan Lesz Mint Régen és a Szerelmünket Senki Nem Rombolhatja Le! :) Nagyon Szeretlek és Bízz Bennem Ahogy Én Is Benned a Kezdetektől. Millió Csókom Neked Szerelmem.

♥♥

 

By: Lindus

 

 

 Elveszek a rengetegben,
ki óv, ki véd meg engem?
Csepp vagyok a háborgó tengerben,
ki óv, ki véd meg engem?
Lenge fátyol fehér fellegekben,
ki óv, ki véd meg engem?
Lüktető ér vagyok kezedben,
ki óv, ki véd meg engem?
Egy vagyok a félelemben,
ki óv, ki véd meg engem?
Egetverő fa a kertedben,
ki óv, ki véd meg engem?

Véges vagyok a végtelenben,
ki óv, ki véd meg engem?
Csillag ragyog a szemedben,
ki óv, ki véd meg engem?
Te őrzöl tudom, bársonytenyeredben.

                                              

 

                

 

 

  

♥♥

Ha majd átölelsz
És én átölellek...
Akkor,
A világtól
Nagyon távol
Egy ölelésnyi térben
Szememmel szemednek
Kezemmel kezednek
Hadd mondjam
Először én...
Mert ezért születtem
Tanultam beszélni
Csak ezért tudtam
Remélni.
Kérlek, engedd meg
Először hadd mondjam én...
Szeretlek.

♥♥

 

 

 

 

♥♥

Köszönöm Egyetlen Szerelmem Neked Mindazt Ami Te Adtál Nekem!

A Sok Boldog Percet,Órát,Napot és Hónapot...


Remélem Sokáig Meg Is Marad Ez Így Kettőnk Között!És Élhetünk Majd Együtt Gondtalanul és Boldogan...


NAGYON - NAGYON SZERETLEK ÖRÖKKÖN,ÖRÖKKÉ Szívem!!!!

♥♥

 

by: Misa (Łove ßoy)

 

 

Egy Szép Vers Ami Igaz Ránk Nézve... A Mi Szerelmünk Is Így Kezdődött!...

 

A szerelem, ami örökké él!
Emlékszem még az elején,
Amikor barátok voltunk te meg én,
Amikor ez megváltozott,
Az életem átváltozott.

Te kellettél, hogy a sebeimet
És a szüntelen szeretetemet
Újra éreztessem valakivel,
Hogy megszüntessem a fájdalmam valamivel.

Szeretem, ahogy rám nézel,
A szemeddel mindig megigézel,
Szeretnélek a karomban tartogatni,
Hosszú órákig ölelve csókolgatni.

Imádom, ahogy a szavaiddal
Újra éleszted a reményt, amit lepecsételsz a karjaiddal,
Volt mikor túl sokáig szomorkodtam,
Amikor megannyit búslakodtam,
Olyankor te mindig ott voltál,
És minden rossznál hozzám bújtál.

Imádlak, ó édesem,
Te kellesz örökké kedvesem,
Bármilyen rossz érjen téged,
Ott leszek és megnyugtatlak, ha kéred.

Szeretlek és bármit megtennék,
Ha én most melletted lehetnék,
Ölelnélek, csókolnálak,
Megvédenélek és óvnálak.

Ez a szerelem, ami örökké él,
És ez bennem is megél,
Miattad más lettem,
És minden percben mást tettem,
Örökké melletted akarok lenni,
És soha el nem menni.

A szerelem, ami örökké él,
Ez ami bármikor, bárkiben, bárhol megél,
Ez az, amit irántad érzek,
És ezt te biztos megérzed,
Ha most melletted lehetnék,
Biztos jobb dolgokat tehetnék,
De majd ha újra látlak,
Biztosan jobban kívánlak.

Ez bizonyítja, menyire szeretlek,
Minden pillanatban kereslek,
Örökké élni hosszú idő,
De melletted csak repül az idő.

 

 

Szeretlek örökké...
Azt mondtam, hogy szeretlek,
ígértem szeretlek örökké.
Azt mondtam, hogy hiszlek,
s nem megyek el soha én.
Azt mondtam, hogy titkainkat
nem tudhatja senki más,
s hogy szerelmük a valóság,
és nemcsak puszta látomás,
és lám a szívem vérzik érted,
nem hazudtam kedvesem.
Hozzád bújva ordít bennem,
lángol, éget, a szerelem.
Szeretlek, és nem vehet el
tőlem soha senki más,
halálomig hű maradok,
nem szakít el csak a gyász.

 

 

 

♥♥

Köszönjük Egymásnak,Hogy Van a Másik Számára és Így Egymáséi Lehetünk! :)

♥♥

 

 

Üdvözlettel:

 

Misa (Łove ßoy) & Lindus

 

 

 

♥♥

Lindustól Kaptam Névnapomra!(2010.Szeptember 29.)

 

♥♥

 

 

♥♥

"Te azért születtél,hogy szeressenek.Én azért születtem, hogy téged szeresselek! S csak annyit ér az életem, amennyi boldogságot adsz te nekem.Azt adom , mi a legnagyobb : a szívemet!Mely Útra kelt, s felkutatta a tiédet$ Rejts el, őrizz,engem kedvesem Én veled leszek s ha akarod az leszek neked mi Te vagy már rég nekem a  mindenem! Boldog Névnapot Édesem! Millió csókom Neked" $

 

♥♥

 

 

♥♥

 "Kevés csak egy szóval megköszönni és viszonozni..azt érzem, a szívemet határtalan boldogság járja át !! Köszönöm, hogy az életem része vagy és szerethetlek$Hálás vagyok az égnek,hogy megismertelek téged.Köszönök minden szépet, s jót,minden őszinte, s igaz szót.Örülök, mikor veled lehetek olyankor átitat belül a szeretet.Nélküled az élet már nem menne,mert te vagy az életem szerelme.$ Boldog Névnapot Édesem! Millió csókom" $:)

 

♥♥

 

By : Lindus

 

 

♥♥

Tőlem Kapta,Mert Mindennél Jobban Szeretem!!!!

 

♥♥

 

 

By : Misa (Łove ßoy)

 

 

♥♥

"Arcod varázsa csordultig betölt S egy pillantásodért is sorvadok; Nincs más, nem is akarok más gyönyört, Csak amit tőled kaptam s még kapok.Te vagy a sziget az élet tengerén, Te vagy nekem a perc, mit vártam én! Millió csókom szerelmem nagyon imádlak és még egyszer Boldog Névnapot!" $

 

♥♥

 

By : Lindus

 

 

♥♥

 Este mikor lefekszem és
behunyom a szemem,
két szép szemed látom,
és csak csodálom.
Várom hogy hozzám érj,
megérintsen szavad,
elrepítsen csókod,oda,
ahol Te vagy!

 

♥♥

 

 

♥♥ 

Van egy gyönyörű lány,
Aki miatt megöl a hiány.
Szívem valahol nála tanyázik,
Míg szemeim könnyeitől a föld ázik.
Minden órában Rá gondolok,
Nélküle csak félember vagyok.

Szeretnék vele lenni minden évben,
Minden hónapban, minden héten.
Minden hétnek minden napján,
Minden napnak minden mozzanatán.

hiányzik hogy mondjam neki:  Cicám
Annyira, hogy már megőrülök talán.
Megőrülök, de csak érte már,
Szemeimből zúdul a könnyár.

Mert nem láthatom minden nap,
És amit gondoltam nem mondtam tegnap.
Csak azt akartam mondani, Szeretlek,
És boldog már csak Veled lehetek.
Akár hol vagy érzem dobogó szíved,
És mindennél erősebb szereteted.

Van egy gyönyörű lány,
Aki miatt megöl a hiány.
Szívem valahol nála tanyázik,
Míg szemeim könnyeitől a föld ázik.
Minden órában Rá gondolok,
Nélküle csak félember vagyok.

Szeretnék vele lenni minden évben,
Minden hónapban, minden héten.
Minden hétnek minden napján,
Minden napnak minden mozzanatán.

hiányzik hogy mondjam neki:  Cicám
Annyira, hogy már megőrülök talán.
Megőrülök, de csak érte már,
Szemeimből zúdul a könnyár.

Mert nem láthatom minden nap,
És amit gondoltam nem mondtam tegnap.
Csak azt akartam mondani, Szeretlek,
És boldog már csak Veled lehetek.
Akár hol vagy érzem dobogó szíved,
És mindennél erősebb szereteted.

 

♥♥

 

U.I :

 

♥♥

 

Nagyon Szépen Köszönöm Drága Szerelmem!Szerettelek,Szeretlek és Örökké Szeretni Is Foglak Életem Szerelme! Eddig Is Nagyon Sok Dolgot Tettél Már Értem,Amiért Szívből Hálás Vagyok!Köszönöm! <3

 

♥♥

 

By : Misa (Łove ßoy)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr902197801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása