♥♥

Ide Kerül Minden Pici Részlet az Első Talitól Kezdve a Valós Megismerkedésünkig Bezárólag... :) Közös Képeinkkel és Videóinkkal Illusztrálva! ;)

 

♥♥

 

 

 

 

 

♥♥

Életem Legszebb Napja! 2010.10.18. Hétfő : Első Nap Lindussal! :)

 

♥♥

 

 

 

 

A Megismerkedésünket Követően és Közel 5 Hosszú Hónap Elteltével 2010.Október.18.-án Hétfőn Végre Eljött a Várva Várt Nagy Nap, Ami a Mi Napunk Volt... és Nagyon Jól Sikerült! :) Örök Émlékként Őrizzük Meg! Mint Ahogy Mindenki Nagyon Jól Tudja az Ember Életében Minden Téren és Értelemben az Első Jó Dolgok, Tapasztalatok, Maradandóak, és Szívesen Emléxik Vissza Rá(juk), Mint Ahogy Most Mi Is! :)

 

 

Talizmán : Első Csók... hmm... :)

 

♥♥

♥♥

 

Az Első Élőben Való Találkozásunkat,Nagyon Szép Nap Követte! Megismerhettem Végre azt az Embert Akit Közel 5 Hónapja Tiszta Szívből Szeretek! Soha Nem Felejtem El,Örök Emlék Marad és Várjuk a Folytatást!Nem Csalódtam,Hacsak Kellemesen Nem,Ugyanis azt Kaptam Amit Vártam Elég Rég és Nagyon Jól Éreztem Magam!Köszönöm Szépen Szerelmem ezt a Csodás Napot,Amiből Remélem Még Nagyon Sokat Élünk Át Együtt!Várom a Közös Terveink Megvalósulását...

 

♥♥

 

 

♥♥

Röviden és Csak a  Lényegét Leírnám Pár Sorban...

 

 

Kezdjük az Én "Kis" ÉlményBeszámolómmal...

 

2010.10.18. Hétfő Reggel 9:58 Perckor Megérkezett a Hevesi Vasútállomásra az a Vonat Amit Mindennél Jobban Vártam, Ugyanis Szerelmem Azzal a Vonattal Érkezett Meg! Elsőre Megismertük Egymást, Ami Nem Meglepő!Nagyon Nagy Boldogságot Éreztem Abban a Pillanatban, Mikor Végre Megpillantottam Őt Élőben! Remélem Ezzel Ő Is Így Van... Megtörtént, Mondhatni "Elcsattant" az Első Várva Várt Csók... És Éreztem Ezáltal a Vad Szenvedélyt és Olthatatlan Szerelmet... Az Elsőt Természetesen Még Nagyon Sok Követte! Kéz a Kézben Elindultunk Megvárni a Buszunkat Amivel Jöttünk Volna Haza... De Nagy Mázlink Volt, Ugyanis a Buszra Még Várnunk Kellett Volna Elég Sokat, Hozzáteszem Nem Igazán Volt Melegünk... A Szerelem Fűt Abban Van Valami, De a Hideget Egymás Melegítése Győzte Le... Nos Visszatérve, Egy Helybéli Ismerősöm Hozott Haza, Akivel Jól Éreztük Magunkat... Ahogy Szerelmem Fogalmazott "Mókás Figura"... Van Benne Valami Ugyanis Poén Hegyek Közepette Értünk Haza! Szerelmem Megismerkedett a Szüleimmel és Hugommal! Szüleimnek Határozottan Színpatikus "Kis Lánynak" Állították Be és Könyvelték El Maguknak, Aminek Nagyon Örülök! Megszerették Ők Is, Nagyon Remélem Ez Fordítva Is Igaz... Amit Leszögeznék Őt Nem Nehéz, Aki Kicsit Is Ismeri Tudja... Itthon Nagyon Jól Éreztük Magunkat, Hamarabb Szaladt El az Idő Mint Gondoltuk Volna... De ez Általában Így Szokott Lenni Sajnos! Utánna Történt Egy Kis Pech Sorozat... Ugyanis 15:40 Perckor Elindultunk a Buszhoz Amivel Mentünk a Vasúthoz. Sajnálatos Módon a Vonat Előttünk Ment El... Szerelmemmel Azon Gondolkodtunk, Hogyan Megy Haza, Mert Sajnos Nem Maradhatott Nállam Éjjelre, Pedig Nagyon Szerettem Volna és Sokat Tettem Ezért,De El Kellett Fogadnom az Érveit... Idegeskedés Közepette Próbáltam Segíteni, Hogy Kerítek Valakit Aki Elviszi Valameddig, Csak Hogy Hazajusson... Nem Ment Egyszerűen, Aztán Uncsi Tesómat Felhívtam, Hogy Lenne Egy "Kis" Fuvar... Legnagyobb Szerencsékre Pont Ráért és Megbeszéltük Mikor Jön... 21:25 Körül Végre Ideért Amiért Nagyon Hálásak Vagyunk Neki, Életet Mentett...  Lassan Kezdetét Vette a Nagy Utazás... Ami Annyit Jelentett, Hogy 216 Km Autópályán Ez Várt Ránk, Utánna Nekünk Még Ugyanezt a Távot Ismét Meg Kellett Tennünk, Hogy Hazajöjjünk Így Már 432 Km-t Utaztunk... Hosszú és Fárasztó Utazást Követően Elértünk Oda Ahol Szerelmem Lakik,Végre Célba Jutottunk! Nem Volt Rossz az Éjszaka Közepén Autóban Üldögélni... Arra Még Úgysem Jártunk, Így Fogtuk Fel... Lassan Indultunk Ezt Követően Vissza, Nagyon Fáradtan és Álmosan Értünk Haza 02:40 Körül... De Nekem Megérte Életem Legszebb Napja Volt! És Unatkozni Nem Igazán Lett Volna Időnk! :)

 

♥♥

 

 

 

 Szerelmemtől Kaptam az Első "Randin"!! :)

 

 

 

A Legtündéribb Kislány Által Készített Rajz! Encsi Remekműve! :$

 

Köszönöm! :)

 

 

 

♥♥

Köszönök Szépen Mindent Egyetlen Szerelmem!Nagyon Jó Volt Veled és Sok Ilyet Szeretnék Még! S.Z.E.R.E.T.L.E.K.!!!!!!! Te Vagy az Életem! :)

 

♥♥

 

 

 

 

By : Misa (Łove ßoy)

 

 

♥♥

És Nézzük Akkor Ahogy Szerelmem (Lindus) Emléxik a Történtekre... :)

 

 

 

♥♥

 

Életem Egyik Legszebb Napja!... $   Egy olyan napról írok most amire nagyon rég vártam és sok éve nem volt ilyen örömben és boldogságban részem mint akkor. 2010.Október.18. ezt a napot míg élek nem felejtem el. Nagyon hideg esős napra
ébredtem, hajnal volt még, de nem érdekelt álmos vagyok vagy fázom... elindultam.
Elindultam a "Boldogságom" felé! HOZZÁ! Alig jártak még az utcán mikor útra keltem, busz, vonat, átszállások. Egy teljesen idegen hely felé tartottam tele izgalommal, kérdésekkel,gondolatokkal és valljuk be némi szorongással és félelemmel is. Igaz ehhez a naphoz érve már mindent tudott rólam és látott is képeken, de az mégsem olyan mint mikor szemtől szemben állunk egymással. S, ha még eddig nem lett volna nyílvánvaló, igen Hozzá tartottam , Életem Szerelméhez! $ :) Útközben hívott telefonon merre járok, minden rendben van-e, s éreztem a hangján Ő is izgatott és egyre türelmetlenebb is ahogy percről-percre közeledett a találkozásunk. Lassan 10 óra volt mikor megérkeztem a hevesi állomásra. Nem csak a város neve de a szívem állapota is hasonló volt. :) Hevesen vert szinte majd kiugrott a helyéről és olyan érzés fogott el mint egy tizenévest mikor az első randira érkezik. :) Ahogy leszálltam rögtön megismertük egymást és a pillantása a mosolya mindent elárult.
Szavak nélkül is tudtam ez a legboldogabb pillanat ! Olyat éreztem mit sem elmondani sem leírni nem lehet... csak Átélni. Egy fantasztikus és csodás érzés, mikor ott áll veled szemben az a Valaki, akire oly régóta és mindennél jobban vártál, Aki az Életed, a Mindened, a Szerelmed! Nem kellett szó csak az az Első ölelés... az az Első Csók... Mindennél "beszédesebb" volt. Éreztem ahogy ölelt, csókolt végre kimondhattam azt a szót : Boldog vagyok! Nehezen
bontakoztunk ki egymás öleléséből, s indultunk el Hozzájuk. Egy falu beli ismerőse vitt el bennünket  aki nagyon mókás vicces egy figura volt, sokat nevettem rajta. :) De persze a szemünket szinte le nem vettük egymásról Kedvesemmel, és bevallom én alig bírtam betelni vele. $ Tudtam  szép szeme van tudtam édes a hangja hisz nap mint nap hallhattam,, de ez minden várakozásomat felül múlta mégis. Csak azt akartam beszéljen és halljam. :) Ahogy megérkeztünk a lakásukhoz , megismerkedtem a szüleivel a hugával akik nagyon kedvesen fogadtak. Fontos az első benyomás  ahogy mondani szokták, s bízom benne számukra sem okoztam csalódást, mert ők  nekem tuti nem. Kedves, barátságos család és már az első percben megkedveltem őket, s abban csak reménykedem ha nem is azonnal de ez idővel kölcsönös is lesz. No de térjünk csak vissza  az én Egyetlenemhez. $ :) Bementünk a szobájába és végre csak kettesben lehettünk... amire olyan sok hónapot vártunk... Sokat szenvedtünk,szomorkodtunk, idegeskedtünk ... de Megérte! S, ha kellene százszor is végig csinálnám!
Végre nem volt net, nem volt gép, nem volt senki és semmi... csak Ő és Én! Megszűnt a világ... csak egymásnak éltünk akkor. Öleltük , csókoltuk, simogattuk egymást és nem tudtunk betelni ezzel a csodálatos érzéssel. Az ölelés a csókjai, ahogy bújt mindennél többet ért. Ekkor értettem meg igazán mit is jelentek Neki... mennyire fontos is vagyok a Számára... Az ezt követő pár óráról nem írok, ezt gondolom mindenki sejti és eltudja képzelni mi is történhetett... ha két szerelmes végre együtt lehet sok sok idő után. :) Nagyon jó volt Vele, életem legszebb óráit töltöttük együtt. $ :) Aztán elérkezett az idő, hogy sajna indulnom kellett haza... na ekkor történtek érdekes dolgok. Elsőként lekéstem a vonatot, majd  Szerelmemre várt a feladat  segítsen megoldani haza jussak. No mondanom sem kell nem akarta, és ez enyhe kifejezés. $ Eljátszotta telefonál és intézkedik ami persze kamu volt. $ Ezen kicsit be is rágtam, de értettem mért tette,,,, azt akarta Vele maradjak és az éjszakát is együtt töltsük $ :) De aztán megértette sajnos nem lehet még és tényleg a segítségemre volt mikor  az unoka testvérét megfűzte hozzanak haza. Amiért nagyon hálás is vagyok neki! :) Az úton még sokat beszélgettünk hármasban, miközben Kicsim kezét el nem engedtem szinte. $ Bár messze lakom közel 300 km de az idő nagyon gyorsan repült el... Éjfél volt majdnem mikor haza értem. Szomorúan vettem búcsút Szerelmemtől... és sajnáltam ilyen hamar véget ért ez a csodálatos nap. Ők is haza indultak... Összegezve annyit mondhatok... nem azt kaptam amit vártam... annál SOKKAL szebbet, jobbat, csodásabbat!!! $ :) Egy ilyen napra nem lehet előre készülni, nem lehet megtervezni, elgondolni... EZT Megélni KELL! Köszönöm a
sorsnak , hogy megismerhettem és megélhettem Életem Szerelmével ezt a gyönyörű  napot. Amely az első volt csak és remélem sok sok követi még. $ Köszönöm Szerelmem Neked , hogy szeretsz , s szerethetlek Téged, s, hogy átélhettem végre Veled az első randinkat! $ :)

 

♥♥

 

 

By : Lindus

 

 

 

♥♥

Szatmári Orsi - AKT : Csak a Szerelem Számít...

 

 

 

♥♥

 

Egy Újabb Szép Nap! Egy Újabb Tali! :)

 

2010.11.15. Hétfő:


Nagyon Jól Sikerült! :$ Köszönöm Kicsim! :) S.Z.E.R.E.T.L.E.K.! <3

 

♥♥

 

 

♥♥

 

Egy Csodálatos,Élményekben Gazdag Találkozás! :)

 

2010.12.13.Hétfő:

 

 

♥♥

 

Minket is Elért a Karácsonyi Készülődés,Ajándékozás és Öröm Szerzés...

 

Ez a Nap Egy Felejthetetlen Örök Emlék Marad Számunkra.Sok Szép és Kellemes Órát Tölthettünk Egymás Karjaiban Újra! :$ Sajnáltuk Hamar "Elszállt" az Idő Felettünk...

 

De Úgygondolom a Maximumot Hoztuk Ki Belőle. Nagyon Jól Éreztük Magunkat! :)

 

A Kellemes Szerelmes Hangulatot "Megtörte" a Karácsony Szelleme és Ajándékokkal Leptük Meg Egymást.

 

Kicsim Túlzásba is Vitte Ezt a Dolgot. :$ Deviszont Nagyon Boldoggá is Tett! :) Soha Nem Tudnám Elfeledni Ezt a Pillanatot Sem! Nagyon Hálás Vagyok Neki Mindenért,Ő a Drága,Féltve Őrzött Kincsem! <3 Nála Szebb Karácsonyi Ajándékot Nem Is Kívánhattam Volna Magamnak!!!! :$


Köszönöm!!!!!!!! :$

 

♥♥

 

♥♥

 

A Nagy Hideg Ellenére Nem Panaszkodhattunk. :) Szállingózó Hóesésben Átfáztunk és Egymás Karjaiban Kerestünk Menedéket Előle... :$ Nagyon Szép Nap Volt! :) Várom a Következőt,Ami Még Sajnos Várat Magára,De Türelem és Kitartás,Boldogságot Hoz! :)

 

Röviden Ennyi Lenne a Lényeget Leírni Nem Lehetne,Azt Átélni Kell... :$ Hmm...

 

♥♥

 

 

♥♥

 

By: Misa (Łove ßoy)

 

♥♥

 

♥♥

 

Karácsonykor Sajnos Nem Lehettünk Együtt. :( De Gondoltunk Egymásra Előtte és Karácsonykor Is! :) Virtuálisan Együtt Töltöttük az Ünnepeket. :$

 

A Szilvesztert Pedig Együtt Töltjük Mindenképp! :)

 

 

 

 

 

♥♥

 

A karácsony üzenete: soha nem vagyunk egyedül.

Hisz' az ünnep csak úgy szép, ha képes vagyok szeretni még,mert nincs karácsony, ha magam bezárom, és nem teszem ki eléd.

 

Kívánd,hogy mindaz, amit ma éjjel gondoltál, ugyanúgy igaz legyen holnap, s holnapután.Kívánj igazi ünnepet, kívánj igazabb életet. Én pedig Békés Karácsonyt kívánok neked!

 

Arany napsugarakkal ragyogjon Rád a nap,Bánat felhői pihenni hagyjanak.
Gyönyörű legyen előtted az élet,NAGYON BOLDOG, BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET!

 

Nekem Te vagy a legszebb ajándék$ S, bár most nem lehetek Veled... de a szívemben itt vagy velem$ Érzem a szereteted a kedvességed a melengető ölelésed$ 

Köszönöm vagy nekem, köszönöm szeretsz és szerethetlek Téged $ Millió csók Drágám$

♥♥

 

Bye: Lindus

 

♥♥

 

Köszönöm Amit Eddig Értem Tettél,Köszönöm,Hogy Boldoggá Tetted az Életem!Köszönöm Ezeket a Csodás Hónapokat és Köszönöm,Hogy Vagy Nekem! :) Remélem Nagyon Sokáig,Vagy Akár Örökké Fog Tartani ez a Szerelem!

Nagyon IMÁDLAK EGYETLENEM! <3

 

♥♥

Bye: Misa (Łove ßoy)

 

 

A Képek Magukért Beszélnek! :)

 

Jó Párost Alkotunk! :)

 

 

A Titanic "Sztárjai" azaz Mi! :P

 

 

 

Rómeó és Júlia... :)

 

 

Tarzan és Jane... :P

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr932378680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása