Köszönet Nektek! :)

2011.09.22. 20:51

 Köszönet Nektek! :)

 

 

Most éreztem át életemben talán legelőször ezt a dalt: "ez a nap más mint a többi..."

 

Egy csodás ,élményekben gazdag napon vagyok túl.Sok szépet és kedvességet kaptam ma...kézzel foghatót és virtuálisakat egyaránt. Ezúton szeretnék most köszönetet "mondani" Mindazoknak Kik gondoltak ma rám! :)

 

 

 

Elsőként szeretném megköszönni Egyetlen Szerelmemnek, Életem Párjának, Misának , hogy felejthetetlenné varázsolta ezt a napot nekem. :$

 

Nagyon Drága volt ahogy készült és szinte jobban várta a szülinapomat mint én saját magam. Reggel elsőként köszöntött fel, nagyon aranyos volt ,s nem is gondoltam még mit is rejteget oly féltve a markában. :) Aztán csak annyit mondott: -Csukd be a szemed...-kezem megfogta és egy gyűrűt húzott az ujjamra. $$$$$$ Nagyon meglepett és boldoggá tett,csodaszép ajándék. Tán nem meglepő de szívek díszítik méghozzá öt csodás kő formájában. Köszönöm még egyszer is Szerelmem. De egyet tudj! Számomra egy szív a fontos , s a legboldogabb akkor voltam mikor az a szív az enyém lett... s ez nem más... mint a Te szíved! Köszönöm vagy nekem , s szerethetlek Téged! :) A következő felvétellel szeretném megköszönni Neked a sok szépet amiket Tőled kaptam és kapok Édesem:)

 

 

Most pedig köszönetet szeretnék mondani Nektek Kedves Ismerőseim, Rádió Hallgatóim!:)

 

Olyan élményben volt ma részem a Ti jóvoltatokból melyre álmomban sem mertem volna gondolni. :$ :) Nem hittem, hogy lehet egy szülinap ilyen csodás  és ezt csakis Nektek köszönhetem! Köszönöm a sok -sok jókívánságot, kedves és bíztató szavaitokat és a sok remek felvételt amiket nekem küldtetek. :) Kívánok Mindenkinek ilyen csodás születésnapot mint amilyenhez Ti juttatatok hozzá. S,nem utolsó sorban köszönet a Happy Rádió-nak, hiszen neki köszönhetem, hogy "ismerhetlek" Benneteket. :) Remélem még nagyon sokáig a tagja lehetek eme remek csapatnak, s hangolhatlak nap mint nap örömre Benneteket! :) Köszönetem jeléül pedig fogadjátok sok-sok szeretettel a következő felvételt. :)

 

 

 

 

 

 

Ajándékaim: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

By: Lindus

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr23246974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása