2011.Február 14. Hétfő...

 

Közös Valentin Napunk 2011.

 

 

 

 

 

Szerelmemtől Kaptam! :$

 

KÖSZÖNÖM!!!! <3

 

 

Ezeket Pedig Ő Kapta Tőlem! :)

 

..

..

 

Csodálatos Valentin Napunk Volt Szerelmem! :$ KÖSZÖNÖM!!! :) IMÁDLAK NAGYON!! <3

 

 

 

By: Misa (Łove ßoy)

 

 

 

Szerelmem "Véleménye"! :)

 

Versben írom le Neked,
Köszönöm Neked, amit tettél s teszel értem
Ugrottál értem, minden pillanatban,
Amikor bajban s egyedül voltam.

Tétovázás nélkül cselekedtél mindig,
Nem volt Neked könnyű,
Most sem az,
Ki tudja minden meddig tart majd.

Szeretetből Szerelemből tettél és teszel

mindent,
Mindenért a köszönöm szó nem elég.
MÉGIS MINDENT KÖSZÖNÖK NEKED,
Mert nekem nincs, semmi egyebem. Csak TE és a

Te szerelmed!

Szegény vagyok ,gyenge és elesett nélküled..,
Így tudom csak hálám,
E versben
Megköszönni Neked.

Mosolyod,Szerelmed , őszinte szíved s lelked,
Erőt ad nekem az élethez.
Szerető Kedvesem vagy Te nékem,
Féltesz  engem, de tudod, hogy rendben lesz

minden.

Önzetlenséged, odaadásod,szerelmed és igaz

szavaid mindig velem vannak...
Nagyon jól tudom,mindent értünk teszel
Légy mindig erős, továbbra is,
Jusson mindig eszedbe, hogy mindenkinél jobban

szeretlek én is.

Nem üres szavak ezek,
Lelkem szívem  legmélyéből jövő őszinte ,igaz

szó.
Köszönöm az Égnek, hogy Te vagy nekem! Köszönöm

a sorsnak, hogy Te vagy nekem! Köszönöm Neked ,

hogy csak Nekem vagy!
Így nem vagyunk SOHA egyedül e sötét világban.

Egymásért , egymással vagyunk az örök

szerelemben...

 

 

By: Lindus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Szerelmem Leírta Ismét,Ahogy Minden Történt Azon a Bizonyos Napon... :) Nézzük!

 

Végre elérkezett ismét a várva-várt nap! Hosszú másfél hónap után , ismét eljött a nap amikor találkozhattam Szerelmemmel! :$ S, ami még szebbé tette -e napot az maga a dátum , Február 14. Igen a szerelmesek napja, Valentin nap. (Bár nekünk minden nap Valentin nap! ) :$ Ma is a hajnali busszal indultam el,s vonattal folytattam az utam egészen Hevesig. Közben persze már telefonon beszéltem Szerelmemmel, s várt rám az állomáson. Nagyon nagy boldogság volt újra látnom, ismét Hozzá bújni, érezni az illatát. :$ Végre ismét érezhettem a finom csókjait, s szinte el sem akartuk egymást engedni az ölelésből. Kicsit még várakoznunk kellett míg a busszal tovább tudtunk indulni,de nem bántuk,hiszen már Egymás mellett lehettünk. Nem tagadom alig tudtunk parancsolni a szenvedélyeinknek amit a másik látványa, érintése hozott ki belőlünk. Vágytunk egymásra nem gyengén, ami szerintem természetes ha két ember ennyire Szereti Egymást , és még a távolság és a hosszú Egymás nélkül eltöltött idő is közre játszik. Végülis  nemsokára elérkeztünk hozzájuk, ahol a családja nagyon kedvesen fogadott ismét. Örültek ők is ahogy én is látjuk Egymást. De az igazi öröm és boldogság az mégis a Kedvesem arcán volt látható. A szemeiben ahogy csillogtak ha rám nézett, a kedves simogató mosolyán, és a megnyugtató , szívet melengető hangján ahogy Hozzám beszélt. Nagyon boldogok voltunk , végre csak Egymással lehettünk. Nem részletezem az ezután történteket, hiszen aki igazán átérezte már ezt az érzést , mikor  az Élete Párjával lehet, tudja mi történhetett... :$ :$ Hosszú-hosszú órákat töltöttünk el Egymás karjaiban, s adtunk száz és száz csókot Egymásnak. Közben kicsit elmentünk a faluba is pár dolgot elintézni. Jó volt sétálni kéz a kézben és mintha az időjárás is nekünk  akart volna kedvezni ki is sütött a nap. :$ Aztán felköszöntöttük egymást az ajándékainkal. Szerelmemtől egy nagyon szép lila rózsát kaptam,és milliószor többet ért bármilyen élő virágnál ez a selyem csokor, mert ennek igazi illata volt , a legjobb illat, a legizgatóbb... a Szerelmem illata. :$ :$ :$ Valamint két  finom bonbon is járt még mellé, természetesen szív alakúak. Nagyon örültem neki , ugyan úgy ahogy Ő is az én ajándékomnak. De ez a nap sem ezek miatt volt csodás és felejthetetlen, hiszen jól tudjuk nem ez kell a boldogsághoz. Nekünk a legszebb ezen a napon is az volt, hogy Egymással lehettünk! De egy biztos ez volt életem legszebb Valentin napja! Viszont mint minden nap sajnos ez is véget ért... lassan elérkezett ismét a búcsú ideje. Nem szívesen váltunk el egymástól, mindig fáj a búcsú. Ám mikor csókolva búcsúztam Kedvesemtől, már az járt a fejemben, hogy nemsokára ismét jövök, s újra és újra átéljük a Szerelmesek Napját. Mert Nekünk Minden Nap Valentin Nap! :)

 

By: Lindus

 

Kicsi maci alszik a barlangjában, egyedül fekszik fáradt magányában. Jön a maci lány és puszit ad neki, a maci magányát egyből elkergeti! :)

 

 

 

Ennél Szebben és Lényegesebben Magam Sem Írhattam Volna Le! :) Lényeg a Lényeg,Ahogy Már Olvastátok Életünk Legszebb  Közös Valentin Napján Vagyunk Túl,Amit Még Élünk Biztosan Nem Fogunk Elfeledni. :) Köszönök Mindent Életem Szerelme! <3

 

S.Z.E.R.E.T.L.E.K.!

 

 

 

 

 

By: Misa (Łove ßoy)

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr462651449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása