Születésnapomra Kaptam! (25.) :)

 

Köszönöm Szépen Mindenkinek,Aki Ma Gondolt Rám és Felköszöntött! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egyetlen Szerelmemtől Kaptam! :)

 

 

 

 25 év nem nagy kor még negyed század éppen ennyi,kívánom,hogy velem eltölts még vagy négyszer ennyit. :) Nem átok ez ne félj Kedves csak az én óhajom ez. :$ Ma sokan Téged ünnepelnek , de számomra minden nap ünnep Veled! Sok embernek ott vagy a szívében mélyen, de egyet sose feledj, Senki nem szeret úgy mint ahogy én Téged! :) Boldog Szülinapot Életem Szerelme! :) Millió csókom. $ 

 

 

Köszönök Mindent Egyetlenem! :)

 

S.Z.E.R.E.T.L.E.K.! <3 :)

 

 

A Legszebb és Legdrágább Szülinapi Ajándékom Te Vagy! :)

 

 

 

Clautól Kaptam! :)

 

Köszönöm Szépen! :)

 

Megint egy nappal öregebb lettél,
A mosásban egy kicsit összementél,
De ne izgulj, jön még télre tavasz,
Ennyi éves is csak egy évig maradsz! :P :) :) :)
Nagyon nagyon boldog szülinapot drága kolléga, vagyis sógorkám. :) :) :) Pussz :P :)

 

 

Arnold Máriától Kaptam! :)

 

Nagyon Aranyos Vagy,Köszönöm! :)

 

 

Nagyon boldog születésnapot kívánok! :)

Tudom szereted a rózsát! :)

 

 

 

Bircsák Tibor Barátomtól Kaptam! :)

 

Nagyon Szépen Köszönöm Tesó! :)


Tesókám: "Szülinapodra barátom nem tudom mi jót kívánhatok,
naponta nyikorogjon ágyatok és ha ezt nem bírja vágyatok,
igyunk egy láda sört nálunk vagy nálatok!"

 

 

 

 

Mc.Hawertól Kaptam! :) Megtisztelő! :)

 

Köszönöm Szépen! :)

 

Boldog szülinapot!


Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod!

 

 

MC Hawer és Tekknő - Boldog Születésnapot!

 

 

 

Remete Malvinkától Kaptam! :)

 

Köszönöm Szépen! :)

 

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! :)))

 

 

 

 

 Nagyon Szépen Köszönöm Mindenkinek a Sok Zenét Amit Ma Nekem Kértetek a Happy Rádión Keresztül,Köszönöm a Sok Kedves Köszöntést Valamint a  Szép Szavakat és Jókívánságokat Is! :)

 

 

 

 

 

 

Köszönettel:

 


Misa (Łove ßoy)

A bejegyzés trackback címe:

https://misaloveboy.blog.hu/api/trackback/id/tr812826455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása